12 Oktober

Sjöslaget va galet! För er som inte hänger med i svängarna så har jag varit på en studentkryssning.
Vi åkte från skolan i Söndags vid 13 och anlände till terminalen strax innan 15. Eftersom färjan inte gick förns 19.30 så slog vi oss ner, spelade lite kort, bytte märken och snackade med folk! Vid 19 vart det sjuktlång kö och trångt va det också, men i den skulle vi självklart stå för att hinna med in på taxfreen på båten. När vi väl kom på båten tog Jossan och Kathi min och fredriks väska och vi gick eller ja sprang till kön till taxfreen. Där stod vi packade som sardiner i ungefär en timme innan det blev våran tur att äntligen få inhandla de alkoholhaltiga drycker som vi önskade.
Sen drog festen igång! Vi drack tills klockan vart ungefär halv 7 då tyckte jag och Kathi att nu va det att dags att sova lite. Gick upp elva igen, åt mat, vart sjösjuk, skrattade åt alla fulla människor, vilade en sväng, kollade på kareoke sen va färjan framme i Sthlm igen och det var dags för avstigning.
Var hemma runt halv 9 men hann inte mer än in och vända så ville Mister att jag skulle följa med hem till honom och slappa. Så slängde mig in i duschen och sen bar det av igen. Igår gick vi till skolan vid ett typ, jag kom hem halv 6 och slängde mig död i soffan.
Idag va jag uppe vid 8 och gick till skolan för att skriva klart en laboration som inte går för inte ens läraren vet hur man gör (bra va?!) - Helt fantastiskt tycker jag!
Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag upp i tid och gå till gymmet tänkte ja, sen ska jag till skolan och försöka lösa den där laborationen på egenhand. Sen hem och städa för vid 19.54 rullar ett tåg med finbesök in på stationen här i vås, det är nämligen ingen mindre än min kära Erikis som kommer hit och hälsar på mig! WIIHOO!
Bara för att jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0