Ungefär, typ, kanske, både ja och nej, eller? jo men asså liksom ba..

Har ingen aning om vad eller när jag skrev sist. Känns som att jag inte har tid att leva mitt egna liv längre.. Jag bara pluggar.. Ska bli så sjukt skönt att jobba i sommar! Längtar liksom till mina 12-timmarspass, är jag knäpp då eller? Ja, man kan ju börja fundera iaf.

Denna vecka har jag bara pluggat.. Ikväll ska jag plugga fram tills 21.55 för då är det Off the map och det är min nya favvoserie och den bara MÅSTE ses! Imorgon har jag test i matten, hoppas det går bra för 2 extra poäng till tentan är ju aldrig fel! Efter provet är det en kort liten föreläsning, sen tar jag helg! Vi har även fixat så att alla phaddrar ska vara med på möte om våra rookieveckor, eller ja n0llningperiod, imorgon kväll. Hoppas att de flesta kommer!

Känns som att jag tappat bort mig själv.  Vill ha. Behöver. Önskar mig. Hoppas.



Mitt långa hår!


Saknar min powerpingla! Love!


Hejdåå för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0