Long time no see

Halloj alla mina söta och fina bloggläsare!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag har haft fullt upp. Jag har bland annat varit på fadderutbildning i fiskeboda. Det var så sjukt roligt. En av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv, bara massa härliga människor och massa lekar och bus. Orkar inte berätta allt..

Idag har det varit superfint väder här, så efter matteektionen bestämde vi oss för att cykla iväg och spela vollyboll! Riktigt roligt, och dessutom blev vi ett rätt stort gäng till slut!
När jag kom hem blev det plugg, disk, tvätt och hann med att sova en timme eller två i soffan också ;$ Nu ska jag vika en massa kläder som ligger på golvet och lägga in på rätt ställe i graderoben. Jag måste ju ha lite fint tills i helgen iaf ;$ hihi.

Byyyye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0