Det här med rubriker alltså..

Idag har jag varit relativit effektiv ialla fall om man jämför med igår. Det var den mest ineffektiva dagen jag haft på länge. Jag tror att min kropp fick lite av en chock när jag kom ut för då insåg den hur mycket pollen det var i luften. Vilket snabbt resulterade i en helt fantastisk huvudvärk, jag trodde jag skulle svimma på vägen hem från skolan. Det var helt sjukt, jag har aldrig varit med om något liknande! Så jag sov typ hela eftermiddagen/kvällen.
Och idag då har jag, som sagt, varit lite mer effektiv och suttit i skolan och fixat med en labrapport och så har jag pluggat lite matte nu här hemma på kvällen. Nu ska jag koka mig en kopp te och vänta på att desperate houswives ska börja. Efter det blir det dusch och sen ska jag läsa om alla mina fina nya truckvänner.


Det är så logiskt, alla fattar utom du


Go´ kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0