WIHOO

Igår va jag på något superhumör! Va asglad hela dagen och hoppade runt till musik här hemma hela förmiddagen och sen efter tentan också!
Tentan gick okej tror ja! Hoppas verkligen jag får ett stort fett G!

Kvällen igår va rolig fast knepig! Först gick jag till jossan och sen gick vi till Fredrik på förfest. Det var vi halv 12 ungefär som allt började knepa sig. Vi gick ut allihopa för att gå ner till stan och sedan till Pluto. Fredrik kom på att han glömde plånboken där uppe så han gick upp och Jossan följde med men de sa att vi andra kunde gå i förväg. Så vi gick. Jag gick och snackade med Karl och helt plötsligt så va de andra bara borta. Först ringde jag Jossan, då svarade Fredrik "Jossan ligger och spyr, så vi kommer nog inte". Sen så ringde jag till Katti när vi stod utanför Pluto och då sa hon "Vi funderar på om det är värt pengarna". Jag blev lite små putt men tänkte äh vafan, jag gr väl in och dansar med grabbarna! Sen helt plötsligt, när jag stod och dansade som mest, så stod Katti och Mats där! Då blev jag glad! Sen dansade vi natten lång, eller ah halva natten! Skum men rolig kväll!

Idag har jag inte gjort ett smack! Och min största ansträngning idag kommer vara att gå till Kim, som bor i Haga dvs typ 40 min från mig, där vi ska ha filmkväll ikväll!


Ha en riktigt nice Lördag!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0