Skönt att det redan är torsdag!

Idag har jag varit duktig. Va på föreläsning mellan 8.15 och 10. Efter det satte vi oss och gjorde klart våran inlämningsuppgift. Så nu ska vi bara slänga ihop en liten rapport sen är den klar! Underbart! Lite knepigt att en så stor uppgift bara kan vara 1hp, menmen.. Vi va klara vid 13 ungefär och då vandrade jag ner till banken och fixade så att mitt bostadsbidrag kommer att sättas in direkt på mitt konto ist för att jag ska få någon dum utbetalningslapp! Sen fortsatte min vandring till lilla ica för en liten snabbhandling (kom på när jag kom hem att jag borde pantat mina flaskor så får nog gå ner dit igen sen..). Väl hemma så har jag diskat och plockat, så städningen som jag påbörjade i helgen är snart klar. Jag är obeskrivligt dålig på att städa! Det är helt sjukt..



Min bakgrundsbild på mobilen!  Kollar bara på han!! Behöver jag säga något mer?



Nej nu ska jag forsätta med att rensa papper osv, sen blir det matlagning och efter det matteplugg! I can't wait.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0