Usch för penicillin!

Penicillinet som jag fick för mina streptokocker gör så att jag fastar. Det är asjobbigt för jag får inte äta något på en timme innan jag ska ta tabletten och sen när jag tagit den så får jag inte äta på två timmar.. alla mellanmål försvinner ju liksom! Inge roligt alls! Men
Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår, det känns ju bra.. Speciellt med tanke på att jag har mattetenta imorgon. Hur ska detta sluta!!
Ska snart iväg till skolan och gå på sista matteföreläsningen innan provet. Hoppas han sääger något vettigt så jag inte går dit helt i onödan. Sen när jag kommer hem igen blir det väl att äta mat och sen plugga matte HELA dagen/kvällen.. WIIHOOO!

LE? Ja jag försöker iaf!

PÖSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0