Tillägnat dig, Erika!

Dagen idag har varit bra! Först matte men våran röriga men ack så gulliga lärare Valter. Han kan inte riktigt bestämma sig utan han frågar oss hela tiden. Han låter ungefär så här - "Jag hoppar över kontrollen nu.. behöver jag göra kontrollen? Jag struntar i den, eller ska jag göra den? Ni kan kontrollen nu va? Ah jag låter bli att göra den.. Eller nej jag gör den ändå. Okej? Jag gör den." Bara ett exempel och jag lovar jag överdriver inte!!
Efter lunch så hade vi ytterligare en föreläsning. Citat Matilda - "Jag hatar formeltanten".. Så blir det efter en tretimmars föreläsning med, precis som Matilda så fint uttryckte sig, formeltanten.

Imorgon blir det matteplugg och så ska jag tvätta. Kul va? Svar nej.

Ledsen att det inte blev så långt inlägg Erika men du ska veta att jag tänker på dig!;)



Nu blir det natten! SUSSA GULLIGT! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0