Jahapp!

Alltså ibland vet jag inte vad jag ska tro? Är det såhär du vill att jag ska va mot dig också? Inte berätta saker? Att du ska få veta saker bakvägen liksom? Nej det tror jag inte.. men uppenbarligen vågar du inte berätta saker för mig, fattar dock inte varför? Jag trodde vi delade allt? Jag delar iaf allt.. men kanske ska sluta med det nu. Är ju ändå bara jag som kämpar för att behålla det vi engång hade. Varför ens försöka när du ändå inte ens kan anstränga dig lite? Synd bara, men jag måste väl kanske inse att det är såhär du vill ha det och släppa taget lite.

"Idag ska bli en bra dag!" Som en viss vän till mig skulle sagt! Jag vet inte ja, men jag hoppas det! Matten cirkulerar i mitt huvud, kontinuitet, deriverbarhet, derivator, implicit derivering, ja gud vet allt! Jag hoppas verkligen att jag klarar tentan som jag har idag!
Är hungrig som tusan men får inte äta något än.. för har tagit mitt förbannade penicillin. Ska försöka hinna ta en tablett innan tentan också annars får jag nog svårt att få ihop det med mat och så idag! Haha.
Kanske blir tacobuffé på sportsbar sen efter tentan. Ikväll är det utgång planerad, men jag är inte så taggad eftersom jag inte får dricka något. Men det blir nog roligt ändå! hihi.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig så jag blir lite piggare till tentan!


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0