Heldag på skolan!

Nu är det så att jag är fantastiskt trött idag Somnade precis framför tv med datorn i knät. Jag vet, farligtfarligt.
Idag har vi, jag, Matilda, Frida och Katja, varit duktiga tjejer och suttit i skolan och jobbat med inlämningen, som vi typ är klara med! Hoppas vi hinner det sista imorgon. Vore underbart att kunna koncentrera sig på matten för den tar ju så sjukt mycket tid!
Sen va det ju det här med mat också.. vad ska man äta ikväll då? och matlåda imorgon? JOBBIGT.
Vill hinna träna också.
Shit vilka underbara ilandsproblem jag har!

Sen så saknar jag min lilla familj också.. Men ah, får väl vänta med att träffa dem tills slutet på månaden! Längtarlängtar!

Nu ska jag gå och handla något så jag kan slänga ihop någon form av kvällsmat+matlåda!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: E

Åk hem i helgen med mig och träffa familjen :$

2011-03-08 @ 20:25:11
Postat av: E

Jag kan ju inte.. MÅSTE verkligen plugga och får ingen ro när jag är hemma i kära lilla krillehöla..:/

2011-03-09 @ 20:00:23
Postat av: E

Okej :/ <3

2011-03-09 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0