Äntligen helg, ELLER???

Nej varför skulle det vara så bra?
Har pluggat som en tok varje dag i över två veckor nu, inklusive helger. Det är dock inte slut än. I eftermiddag har jag tenta eller ja dugga, kallas det väl. Kommer nog gå skit men man får väl hoppas på det bästa. Ska läsa lite till nu, sen spela bra musik och dansa som en galning så att jag blir på bra humör! Det går oftast bättre på tentan om man är på bra humör när man går dit!
Igår va vi "lediga", med andra ord ingen föreläsning. Jag började dagen med att försova mig när Jossan och jag skulle till gymmet, så fick en liten springtur vid 7 på morgonen (Y) när jag kom hem så åt jag frukost och fixade mig. Vid 10 gick jag till skolan och hämtade min inlämninguppgift som skulle kompletteras så den måste jag hinna göra i helgen också! Efter det gick jag hem pluggade, åt och sedan gick jag tillbaks till skolan för att få lite hjälp inför matteduggan idag. Kom hem vid halv 4 kanske, pluggade lite till, åt och sen bar det av till jossan vid 7. För vi skulle på nollemöte (inför nästa år). Verkar som att vi kanske kommer bli generaler, kul! när vi kom hem gick vi in till Jossan och satte oss med matten till 1 sen gick jag hem och sov.
Snart tenta, 14.10.
Ikväll ska jag nog ta ledigt från plugget eller ja iaf efter klockan 9 men innan jag gräver ner huvudet i termodynamiksboken så måste jag diska och städa lite här hemma för det ser förjävligt ut! Så, så ser min kväll ut!
Imorgon då.. hm jooo någon som kan gissa kanske? ... PLUGG! och på söndag med. Skriver tenta på måndag men på tisdag åker jag hemhemhemhem!! Jaaaag längtar!

Pusshej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0