What do you want from me..

Sov till halv 12 idag så skippade frukosten och gick direkt på lunchen - Klyftpotatis och pepparsås, mums! Sedan tog jag bilen och åkte iväg och slängde skräp åt mamma och pappa och fortsatte sedan ner till ejes för att plocka upp mormor och mamma på stan. Det var då jag hörde låten som plågat mig hela dagen, Adam Lambert - What do you want from me... (Skrattirriterande eller hur?!)

Sen har jag i princip inte gjort någonting, byggt ihop en hylla från ikea åt pappa, börjat fixa mormors fotobok, hmm, jaa det va typ det, eller jaa har i och för sig skjutsat Ludvig och Nisse till deras fotbollsträning, Dora tills hennes handbollsträning och sedan hämtat med andra ord har jag varit privatchaffis åt mina småsyskon ikväll.

Imorgon ska jag hämta mormor vid halv ett för jag ska följa med henne och handla och så ska jag handla lite själv. Annars har jag inga större planer för morgondagen. Jag borde tvätta några 30 tvättar eftersom att tvättmaskinen hemma i Västerås inte kan det ;s

Elvira längtar heeem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0