Stolt!

Bloggar sent idag också, blir så när man är ledig dagen därpå! Men imorgon ska jag dock iväg oc träna med Matilda klockan halv 12 så måste upp i någorlunda tid i alla fall.
Jag tycker det ska bli skönt att få lite struktur på vardagen nu när skolan drar igång igen.
Juste skolan, va ju där idag på upprop för termodynamiken. Kursen verkade okej men det va inte det jag skulle säga utan det var att jag fick en fyra på elkunskapstentan!!!! WIIIIE, Glad tjej! Åh va jag är nöjd med mig själv, för det va en riktigt svår kurs, trodde inte ens att jag skulle klara tentan och så fick jag en fet fyra!

Nej men nu ska jag kolla på slutet av mitt OC avsnitt sedan sova, God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0