Söndag

Imorgon börjar skolan igen, jippiiiiee! Nejdå men ska bli lite kul att få träffa alla igen iaf. Tänkte försöka hinna diska och städa lite från i helgen samt handla innan skolan drar igång vid 15. För efter vi slutat så ska jag och Matilda gå direkt till friskis och gå på ett corepass, ska bli kul!

Kom ju hem till västerås i fredags morse och då sov jag en stund gick och hämtade mina nya glasögon (bild kommer någon dag) och så lämnade jag in mina nyckar till min förra lägenhet. Runt 16 gick jag hem till Jossan och kollade på när hon och Carro målade hennes lägenhet även Fredrik kom och kollade en stund. När de var klara så åkte vi och handlade på Maxi och sedan hem till Carro och lagade mat och åt fruktsallad, Trevligt!
På lördagen gick jag till Jossan vid 11 för att hjälpa henne att måla en andra gång. Vi målade i racerfart, tog ca 2 timmar. Duktiga tjejer! Gick hem, städade lite, gick och mötte Erika på stationen, sen gick vi hem till mig. Jag duschade och fixade sedan väntade vi på att tjejerna, Jossan, Carro, Katti och Kim, skulle komma. Vid halv 7 drog vi i gång med matlagningen, lax stod på menyn. Gott! Sen blev det några ölspel och sedan gick vi till Kåren! :)
Idag vaknade jag och Erika vid 12 gick upp och ner på stan en snabbis, vi fick med oss varsin pizza hem iaf, det är ju alltid något! Lite innan 15 följde jag henne till station och från det att jag kom hem igen har jag bara slappat och tagit det lugnt, Skööööönt!
Bra helg!!

Men nu blir det natten. Imorgon har jag massa disk att ta hand om från i fredags.. kuuuul! ELLER INTE!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0