Lååångtråkigt...

Jag förstår inte hur detta går ihop men jag blir så jävla rastlös och slö när jag kommer hem till Värmland. Känns som att jag inte har något här att göra typ, sorgligt men sant!

Detta har hänt sen jag skrev sist "BLA BLA BLA BLAAAA" typ! haha. Okejdå.. Lite kan jag väl berätta. Jag har gjort två tentor denna vecka, i torsdags och fredags. Har verkligen ingen aning om hur det gick, men hoppas jag klara dem! Så nu är jag hemma hos mamma och pappa tills fredag för att nu har jag mitt riktiga jullov, sköööönt va?!! Jag fick nästan som två lov, så ska inte klaga. Men blir ju tråk när inte mina babes är hemma om dagarna..
Imorgon så ska jag åka med Sandra till Kd en sväng. Sen ska jag försöka ta mig till boxningen och träna, saknar den. Sedan har jag inga mer planer för denna vecka utom att jag ska beställa kurslitteratur innan jag börjar igen, vilket är nästa måndag (24e). På fredag ska pappa till Stockholm så då åker jag med honom och blir avslääppt hemma i Västerås, längtar nästan.. konstigt va?
Och på fredag kväll så kommer Erika våldgästar mig över helgen, det kommer blir super!

Så. Nu har jag skrivit lite. Jag trivs med mig själv och lever ett ypperligt bra liv! Puss på alla som förgyller min tillvaro!

Nu väntar sängen.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0