WIIIIIIE

"Fööör det är fredag idaag och jag känner mig så glaad!" ungefär så brukar det låta när Frida sjunger sin fredagslåt! Undrar ja om man kommer få höra den något idag?!
Som sagt fredag idag = mattetenta  => mindre rolig dag. Men det är ju bara mellan 14.10 och 16.30 så efter det då fan tar jag helg! Den här veckan har varit den jobbigaste på typ.. hm, EVER. Men får väl gotta mig åt att jag bara har skola 2 dagar nästa vecka!
Ikväll ska jag städa och slappa och bara ta det coooolt liksom. Imorgon blir det upp och iväg till gymmet innan lunch tänkte jag :) hoppas bara att det inte är allt för mycket folk där då.

Nej, nu blir det sista rycket med matten innan tentan!

Haaa en superduperbra helg, det ska iaf jag!
Puss!

Btw kul att lite fler läser om min oooooootroligt spännande vardag! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0