Tror jag ger upp innan jag ens försökt!

Idag mår jag bättre, inte alls lika snorig men hostar det gör jag. Har gjort klart matteinlämningen nu och ska väl sätta mig med termodynamiken snart, eller ja efter att jag fått i mig lite mat. Tar nog min matlåda som jag har i kylskåpet. Fort ska det gå! Ikväll, när jag pluggat klart, så ska jag bara slökolla på tv, kanske glee, och bara ta det lugnt!
Imorgon är det Toschda och då har jag heeeldag i skolan om jag inte missminner mig. ÅÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR!

Har försökt att fatta men det går ju inte, och nej jag vet inte. Mycket att göra - Jovisst, jag fattar det. Men jag vill bara veta. Menmen, Jag ger upp nu. Känns sådär men that's life! Men nu är jag sådär tjejig igen= Gör en storfet höna av en liten tunn fjäder! måste sluta upp med det!



Someday we'll know - Mandy Moore, Jonathan Foreman


HEJHOPP GUMMI***PP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0