Städdag och fucking åmål!

Nu har jag kollat på fucking åmål och ska snart dunka huvet i kudden men först tänkte jag göra ett kortis inlägg.
"Abort, arbetslös, analsex.. nej jag känner inget, inget analsex." - älska den repliken, haha!

Idag har jag städat och roat mig med att sätta in massa papper i mina pärmar. Jag hann med en sväng på stan också, fick med mig häftapparat och en krok hem. Sen har jag bara slöat och slappat, sååå j*vla skööönt!
Imorgon har jag tvättid mellan 8 och 10. Sen ska jag vandra till gymmet och träääna sen plugga termodynamik, rooooligt - inte. Jag hoppas iaf att jag får lite sällskap av Josefinfinfin, det visar sig.

Nej nu är klockan mycket och Elvira är trött!
Justja, ska baka kaka imorgon också! Får icke glömmas.

Men som sagt, natten nu. Sussa gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0