Självklart!

Gissa vad det första jag ser när jag klivit av bussen här i Västerås är?! JO en polisbil och två poliser som står och snackar med några ungdomar. Det är Västerås i ett nötskal, vart man än vänder näsan så ser man åtminstone en polisbil.

Men helgen då. Jo den har varit super! När jag kom till Örebro i fredags så gick jag till Erikas jobb och hämtade nyckeln till hennes ypperligt fina lägenhet. Sen pluggade jag lite matte och började med maten innan hon kom hem från jobbet, värsta hemmafrun! Sen snackade vi skit och drack vin(Y) Vid elva gick vi till strömpis. Jag måste säga att jag gillar Örebros uteliv starkt! Vi kom hem halv 8, vad vi gjorde ute ända tills dess vettefan men det va trevligt! :) Lördagen, jaa vi kom ju som sagt hem halv 8 så då gick vi och la oss och sov till 12 sen bestämde vi oss, av någon oklar anledning, för att vi skulle gå ner på stan. Så om någon i Örebro trodde att de såg två zombies på stan i örebro i lördags, så kan jag lugna er och säga att det bara var Elvira och Erika som traskade omkring i sin egna lilla värld! När vi kom hem hm, har verkligen ingen aning om vad klockan var men vi säger runt 16, så la vi oss i en hög i hennes soffa och såg antagligen ut som två döda, fast jävligt snygga, 70+are. Om inte annat så kände vi oss som det (om man bortser från jävligt snygga). Behöver jag ens säga att vi inte flyttade våra rumpor många meter resten av lördagen? Nej jag tänkte väl det.
Idag sov vi och kollade på high school musical, Erika har ju trots allt disney channel så det vore ju dumt att inte utnyttja det! ;) Kom hem till kära västerås vid halv 3 och ah, såg polisen. Sen har jag slöat pratat med Sofia,Jossan och pappa i tele. Nu ska jag skriva CV och läsa lite matte innan Wallander börjar!

Oj, vilket långt inlägg det blev. Menmen, ingen som tvingar er att läsa.. ELLER?

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0