MAA124

Uschuschusch.. Matte är bara fööööör roligt ibland! Jag varken orkar eller vill plugga mer nu, Jag vill gå till gymmet och träna tills jag kryper hem.. Men måste ta mig i kragen och kämpa på tills på fredag när jag har min tenta efter den ska jag hoppa jämfota till gymmet på friskis!! :D

Igår pluggade jag matte heeela dagen så fanns inte så mycket att skriva. Idag har jag däremot haft termodynamik hela dagen, först föreläsning och sedan räknestuga. Matilda och jag blev iaf klara med alla uppgifter som vi skulle göra på kap 5. Skönt! Lite mindre termo att räkna på i helgen. Nu har jag kollat på två OC avsnitt så nu är det dags att gräva ner näsan i matteboken! En sak som är bra med matten är att boken är på svenska, så mycket lättare att plugga då.
Så nu blir det plugg i några timmar sedan en välförtjänt pluggpaus innehållande minst 30 min powerwalk sen tillbaks till böckerna, får väl se när jag blir klar ikväll...

USCH!

Nej nu MÅSTE  jag gå upp ur soffan..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0