Bowling= Glad tjej!

Dagen idag har varit oväntad. Gick till Jossan för att plugga vid 11 men det blev det inte så mkt med.. Vi kom helt av oss, så det blev te och skitsnack istället. Sedan lagade vi mat, fixade tre matlådor och tog med oss dem till Fredrik. Sen satt vi där och snacka dret.
Pappa va här en kortis på eftermiddagen också! När pappa åkt så gick jag till Chicco där tjejerna satt och fika. Efter fikat bar det av till strike för en timme bowling! Kul. Jag typ vann (A) 139 på första serien och typ 123 på andra, sen hann vi bara en halv till, och där fick jag 3 strikear på rad, för andra gången under den timmen! Jag måste säga att jag är lite av en naturbegåvning, med tanke på att jag bowlar typ max 2 gånger om året.

Nu sitter jag och har kollat på OC och ska väl snart lägga mig antar ja! Har ju skola imorgon.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0