Bombnedslag?

Godmorgon! Fy så det ser ut hemma hos mig just nu! Jag orkar knappt vara hemma. På fredag efter tentan så ska jag ta tag i det, det är ett måste. Skulle knappt våga öppna dörren om någon knackade på nu, ja SÅ illa är det!
Nu har jag varit duktig och betalat min mattebok. Snart ska jag klä mig och gå iväg till skolan, sista mattelektionen innan tentan imorgon. (Shit.. insåg precis att "tentan på fredag" är IMORGON!) Idag blir det matte heeeela dagen.. KUL.. måste liksom hinna igenom alla uppgifter eller ah, måste och måste men det vore gött.

LE
Och ha en bra dag!



GAH, va ju ett tag sen som jag la upp någon bild så försökte ladda upp en. Meeeeen det gick inte! Så nu bidde det ingen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0