Babbelhumör!

Idag är jag så pratsjuk att jag typ dör.. Eftersom att jag inte har någon att prata med så lyssnar jag på ashög musik, sjunger, dansar och försöker plugga!

Vet inte vad jag ska tycka, tänka, tro, göra, vilja.. Hur tusan ska jag kunna veta liksom?! Jag blir knäpp. Önskar jag hade ett svar, bara ett litet. Måste ta reda på, det är ett måste. Finns inget annat att välja på typ. Det går egentligen inte mer, men jag vill inte förstöra. Om det nu finns något att förstöra. Eller jag vet inte, svamlar bara.


Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down


Nej nu väntar termodynamiken på mig.. Men det är bara att LE och va gla!

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0