Vad kräver du av mig egentligen?

Vilken underbar ledig vecka jag haft! Dock har den gått alldeles för fort, inte okej!! Men jag har haft det bra ändå! men måste bara berätta att åååh va jag har saknat Matilda! Man inser inte hur mkt man saknat något förrän man träffar dem.

Söndag: Jag åkte hem vid 13, så när jag kom hem gick jag och köpte tyg innan jag gick till Jossan för att fixa våra overaller. När jag kommer dit får jag världens chock. Fredrik hade klippt sig och ser numera ut som någon helt annan, men det blev sjukt bra! Vi påbörjade även planeringen av N0llningen, eller ja rookieveckorna som det heter här och kollade på pensionärsjävlar på semester. Va hemma vid halv 12. Trevlig söndag!

Lördag. Ja asså vad ska man säga? Det är ju inte första gången.. Men nu får det va bra för nu tänker inte jag vara med längre!
Fredag. Spenderade hela kvällen med Erika. EhjärtaE!

Idag är det upprop i strömningstekniken tror jag men det är inte förrän kvart över ett. Sen ska jag ut och gå en timme eller något så jag får röra lite på mig.




En bild på mig och snyggingen!


Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0