Onsdag

Jag var riktigt nära på att skriva torsdag som överskrift.. Illa!  Nu sitter jag här och förundras över mig själv, jag har nämligen utan några som helst problem lyckats fixa så att jag kan ha min data skärm som en extra skärm till tvn! WIIE. Glad tjej klappar sig själv på axeln!
Har suttit med matte inlämningen idag, är snart klar med den, sååå skööönt! Nu ska jag snart tvätta och diska så det är fint här hemma innan jag åker hem imorgon.
Planen för kvällen är väl att packa, plugga och kolla på off the map. En rätt ny serie som jag tycker om.

Jag åker hem redan imorgon för att jag ska träffa min potentiella arbetsgivare för sommarjobbet. Ska bli kul! Jag vill så gärna ha det! Det vore guld värt.

Nej nu ska jag leta upp någon rolig bild som ni kan få se :)


How about this one?

Hoppas ni får er ett gott skratt när ni ser hur jag såg ut allra första gången jag sminkade mig heeelt själv! Lite läppstift är ju alltid uppskattat ;)

Nuuu är tvättstugan min, måste springa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0