För det är Freeeeedag idag!

Idag är det fredag och Elvira är glad! Dock önskar jag mig en *A* i valborgspresent (?), japp.. som ni ser har jag just infört valborgspresenten! Bra va??

Idag har jag och systeryster varit i Karlstad och shoppat loss, efter både det ena och det andra ;p Hittade shorts, två tshirts, ett linne och en tunn långärmad tröja! Så nu är jag väl ett par hundra fattigare men vad gör väl det :) haha. Jag fick ju vad jag ville ha iaf.

Ikväll ska jag äta grillat med familjen och bara vara hemma och umgås, Mys! Imorgon ska jag träffa tjejerna och lite sånt. Vi ska väl grilla och försöka ta oss till någon majbrasa. :)



Vet inte vad jag vill men en sak är säker, så här vill jag inte ha det! Börjar få en 20-årskris tror jag minsann.. Hemskt!


Hoppas på en superbra helg nu!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0