25 April

Jag fattar ingenting. Varför blir jag så nipprig över ingenting? Jag borde inte bli det, inte alls..
Jag tror det visar på att jag saknar att ha någon, någon att kramas med, någon att pussa på, någon att ringa på kvällarna, någon att berätta allt för, någon som känner mig utan och innan.

Trodde jag skulle tycka det va skönt att komma tillbaks hem nu ikväll men här sitter jag helt depp och bara tänker, funderar, önskar och hoppas.

Det här funkar inte. Jag måste hitta någon som tycker om mig lika mycket som jag tycker om denne. Egentligen är det väl då man ska sluta leta, så kanske är det jag ska göra? Äh jag får se det löser sig väl, även om jag håller på att deppa ihop helt och håller just nu.. Blir så less på mig själv.


Jaja, nu blir det sängen för imorgon ska jag upp tidigt och gå min morgonpromis och sen ska jag träffa Jossan, vi ska plugga matte.
Och så ska jag hinna med promenad på minst en timme på eftermiddagen.



Go'natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0