n0llningsvecka nr 2

Har insett att jag inte lagt upp något på över en vecka nu.. så därför tänker jag skriva om allt på engång!

Så här såg n0lleschemat ut för förra veckan.


Kanske lite svårt att se vad det står men det får gå ändå!

På måndagen var det först matte 9.15 -12.00, gick hem pluggade och sedan tillbaks till skolan för att vara med på n0llningsaktiviteten för kvällen. Vi gick till en större gräsplan och där fick vi två tomma toarullar var, alla stod där som frågetecken och undrade vad i hela friden vi skulle med dessa till. Då fick vi veta att vi skulle hålla dom framför ögonen (som en kikare) samtidigt som vi skulle spela fotboll! Det blev en del tjuvkikningar,krockar, och en gång hamnade bollen ner i en å som gick precis bredvid där vi var.. En av våra tappra pojkar hoppade i efter den så vi kunde fortsätta spela. Under den kvällen fick vi även veta om två fejkn0llor som var med på alla aktiviteter och sagt att dom är n0llor fast i de egentligen gick några år över oss.

På tisdagen var det företagsekonomi från 13.15- 16.00. Hoppade n0llningen och gick hem och pluggade och la mig tidigt istället.

På onsdagen var det menat att vi skulle haft typ något liknande stadsvandring men det blev intställt så det var bara sittning den dagen, eftersom jag inte har några lektioner på onsdagar. Vi hade sittning med en annan förening som kallas Dalo, det är dom som går något program som har med data att göra tror jag.




Man fick skriva sitt namn på bordet vid den plats man valt.


Här är tingeling tåget. För att få gå på toaletten var man tvungen att ställa sig upp springa 2 varv runt alla borden och sjunga "tingelingeling när tåget går ut i vida världen, den som femtio öre har.. " ovs och sedan var det bara för den som ville att haka på. Så ibland sprang 20 pers efter varandra och sjöng och ibland fick någon stackare springa helt ensam.

På torsdagen var det spexfinal efter som vi gick vidare från kvalet som var förra veckan. Våran sketch var lätt bäst! Behöver jag ens säga att vi vann? Självklart att vi gjorde!

På fredagen var det föreläsning och sedan åkte jag hem-hem, alltså till Krillehöla

Ska försöka hinna med att skriva lite om denna veckan senare idag. Nu ska jag packa ihop mig åka tillbaks till skolan för att åka med övriga PPMare till arosfortet, ungefär som bodaborg vad jag har fattat i alla fall.

HA DE GÔR GÖTT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0