Föreläsning och Kärleken

Fredag. Hade föreläsning mellan 9.15 och 12, sedan åkte jag direkt hem och åt, plockade och fixade. Mötte Johan på stationen vid 15, vi åkte och handlade först, när vi kommit hem till mig och packat in det vi köpt inför helgen gick vi ner till pizzerian som finns precis här nedan för och köpte pizza. När vi ätit gjorde vi chili som jag ska ha som matlåda i veckan, sedan kollade vi på harry och bara hade det mysigt.

Lördag. Vi gick upp åt frukost vid halv 12, tog bussen in till centrum för att gå i affärer. Vi kom hem runt 16 och vi 17 hade vid lagat oss tacos som vi snabbt slukade samtidigt som vi tittade på oceans eleven. Vi såg även Oceans twelve och en halv harry innan vi somnade som stockat båda två någon gång innan 23.


Söndag. Vi gick upp vid 9 och gjorde frukost och fixade, tog 12.42 bussen in till centralen där Johans buss skulle gå ifrån. När jag sagt hejdå till honom tog jag bussnr 16 ut till Hälla för att handla lite grönsaker och så. Sedan hem lagat mat och nu väntar jag på att det ska bli måndag och att vårat hektiska n0lle schema ska dra igång igen!

E <3 J

HA DÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0