Dött

Nu har det varit rätt dött på min blogg ett tag. Har inte hunnit med att uppdatera med allt skolarbete, börjar bli en del att göra nu.
Jag har fått veta att jag är allergisk mot skaldjur, hunnit med att fylla år samt vara hemma i kristinehamn (hemma-hemma) en helg. Det var skönt. Åker antagligen hem-hem igen på fredag.



Så här såg min arm ut två dagar efter att jag ätit kräftor. Armarna var minst utsatt av dessa utslag som kliade så att jag nästan blev tokig.. Besökte sjukhuset och fick allergitabletter av farbror doktorn som hjälpte lite mot klådan, som tur var.


Så här såg mitt födelsedagsfika ut, Gott! Hade även fått kort från familjen, mormor,farmor, Moster med familj och Erika. Tack så mycket! Det var riktigt kul!

I mosters brev fick 2 st små paket också! Ett väldigt sött smycke som numera hänger på en av mina väskor och ett supersnyggt skärp!


Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0