Värmland!

Hemma i värmland några dagar nu, skönt! I fredags va jag hos sandra. Vi snacka massa hemlisar och kollade på idol och Alice i underlandet. Det va en riktigt bra kväll. Fick inte så mycket sömn den natten dock, typ 1,5 timmar men jag lever.
Igår, lördag, gjorde jag typ ingenting under dagen, vid halv 7 kom Sandra och Erika hit och drack vin, trevligt :) sen kom Andreas var med en stund innan vi gick till mastis, vi fick även med oss andreas tjej Erika dit. Det var trevligt!
Idag har jag mest slöat. Fick mig även en promenad till coop med Erika förut, ytterst angenämt! Ikväll blir det tv och så kommer min efterlängtade SötSofia hit! hihi.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0