Rekord, andra gången idag!

Idag har varit en bra dag. Har hunnit med mycket, jag har cyklat till skolan och sen hem igen (= 1 mil, rätt duktigt gjort!) vi gjorde klart och lämnade in den där exceluppgiften, jag fick veta att jag fick godkänt på duggan jag hade i matte förra veckan, samt fick tillbaks den andra redovisningsuppgiften och grupp uppgiften i matten! Känns skönt. Bara 2 tentor och 3 inlämniningsuppgifter kvar i mattekursen (innan 1/11), YEEEEY... Jag har även hunnigt skriva lite på mitt PM blir mer sånt imorn när jag inte har några föreläsningar. Den lägenheten jag var och kollade på var superfin! Tackar nog ja till den imorgon :)
Imorgon ska jag träffa Matilda på skolan vid halv elva, vi ska plugga matte och skriva PM, vet dock ej om jag orkar cykla med datorn på ryggen så kanske får bli buss imorn.

Nu ska jag poppa popcorn och se på film, sen sova! :)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0