Har inte tid..

Är inte så bra på det här med att blogga.. Har varken tid eller ork att hålla bloggningen igång under en längre tid. I helgen har jag vart hemma hos mammi och pappi. Hade en superhelg trots omständigheterna. Fredagkvällen bestod av bio i karlstad. Lördag stan med mamma, syster och bror, fick med mig ett par jeans hem. På lördagkvällen bowlade jag Erika, Sandra och Andi. Jag vann, självklart!

Nu har jag ätit frukost, ska snart duscha och sedan bege mig till skolan för att träffa mina gruppkompisar och göra klart våran excel uppg. Runt lunch, innan min föreläsning börjar ska jag och kolla på en annan lägenhet som jag hoppas faller i min smak! Skulle vara skönt att bo lite närmare skolan.

Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0