Workshop och städning

Idag började jag skolan vid 10 så fick lite sovmorgon. Skönt. Vi hade workshop på lektionen vi skulle bestämma vad "den skumma prylen under mössan" var, på riktigt så var det en platta som man skjuter på vid lerduveskytte. Men vi bestämde att det skulle vara ett lock som passar på alla burkar, smart va? ;)
Efter det gick jag ner på stan en snabbis, inhandlade årets första julklapp - till mig från mormor!
Gissa vaad det är??? - Jag vet, jag vet!!


Hittade äntligen ett par snygga och sköna öronmuffar! WIIIE


När jag kom hem så började denna eviga städning.. Disk,tvätt och dammsugning. Har bara lite disk kvar, men det tar jag senare.

Imorgon har vi föreläsning i elkunskapen mellan 8.15-12.. KUL


Det här var ett misstag av mig.

Ha De Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0