Måndag

Igår gjorde jag inte så mycket mer än att åka hem till Västerås igen. Tog en cykeltur ner till den lilla coop butiken som ligger här i närheten för att panta burkar och handla lite mjölk och så. Efter att jag ätit kollade jag på Beck, sen gick jag och la mig.

Idag gick jag upp halv 8 för att göra mig iordning till lektionen i marknader och företag. Han vi ska ha som lärare verkar som en rolig snubbe, så den kursen kommer nog bli rolig. Sen träffade jag en tjej på skolan och fick köpa en bok till kurslitteraturen, gick även till expeditionen och köpte kompendiet som vi ska ha i Elkunskapskursen. Tycker om kompendier, de är mycket billigare än kursböckerna! 



Bilden är från sommarn -08 men båten har ju ett så snyggt namn så va bara tvungen! ;)

HA DÄÄÄÄÄÄ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0