lallalalaaaallalallalalala

Ungefär så kul har jag just nu.. Sitter och kollar halvt på simpson samtidigt som jag letar kurslitteratur som en tok! Önskar jag kunde hitta någon här i västerås som jag kan köpa böckerna av så det slipper bli såå sjukt dyrt!
Har gjort mattetenta idag ,tror jag klarade den, så nu är jag klar med mattekursen! SKÖNT! Bara att skriva lite till på PM;et och sen skicka in det, så är jag klar med mina två första kurser! Wonderful!

I helgen va jag hemma hos mammi och pappi i värmland och träffade några av tjejerna! Superkul verkligen! :D Fick veta en hemlis som jag inte vet om det är varken bra eller dåligt.. spännande och jag kan inte riktigt låta bli att fundera på det. Imorn åker jag hem igen, för att påbörja vecka nummer 2 av mitt underbara höstlov! Bäst att ta vara på den lediga tiden som jag har, vet ju aldrig när jag får nästan 2 veckors ledigt nästa gång!

Idag är det en månad kvar tills jag får nyckeln till min nya lägenhet, KUL! Den ligger super bra och är fin, dessutom hela fyra kvadrat större än den jag bor i nu! haha

Snart fyller Erika år och dessutom så har hon ju flyttat nu, så måste införskaffa två presenter till henne!

Nu ska jag diska och sen göra mig te och en god macka :)

HA DÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0