Jag vill.

Nu ska jag snart äta pizza med lillsyrran, fy va gott! Sen ska jag duscha, gå ner på stan och sola, fortsätta måla mitt bord(som jag ska ha i nya lägenheten) vitt och ikväll ska jag till Elin med Sandra och Matilda. Ska bli kul! hihi.
Om ganska så exakt en månad flyttar jag in till centrala Västerås. Gångavstånd till allt typ. Underbart.

Erika bor numera inte i lilla krillehöla utan i Örebro, jag förstår nu hur hon kände när jag flyttade. När jag kom hem i tisdags var min första tanke "Åh ikväll ska jag gå till coop med Erika!", Kom på 10 min senare att hon inte bor kvar i huset rakt över gatan längre. Så jag fick ta bilen till coop helt själv. Inte lika kul.


Hur ska jag kunna förstå? Jag blir knäpp. Hör något från ett håll sen nästa dag får jag veta något annat från ett annat håll.. Jag vill, men hur ska det gå till? Och hur ska jag bära mig åt för att det ska gå?


Pizza nuuuuuuuuuuuu!

Ha dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0