Bord,stolar och kurslitteratur!

Idag vaknade jag av mig själv vid halv 10 och tyckte jag var väldigt duktig, men somnade om gjorde jag och vaknade halv ett istället. Hoppade ur sängen och ner till köket för att äta frukost, sen åkte jag och pappa och handlade färg och sånt till bordet och stolarna jag ska ha i min nya lägenhet. Jag har tvättat och torkat av dem, det behövdes! Så nu står dom nere i källarn och torkar och bara längtar efter att bli vita och fina!
Har letat kurslitteratur också, men alla böcker jag hittar är redan sålda.. trist. Blir ju så mycket billigare om jag kan får köpa dom begagnat.

Jag blir knäpp.. vill ha vill ha vill ha.

Imorn verkar det som att det blir fika hos Elin! :) hihi.


HA DÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0