22!

Snart flyttar jag! WIHO. Måste snart börja packa ner mitt rum i banankartonger igen..KUL eller inte. Det ska dock bli så skönt att komma in till centrum och närmare skolan.
I helgen var jag hemma i värmland för att passa mina kära småsyskon när mamma och pappa var i örebro på deras årliga julklappsshopping. På fredag kvällen åt därför Dora och jag tacobuffé på mastis innan vi gick till bion och såg på Harry Potter och dödsrelikerna del 1! När den var slut åkte vi till coop och köpte hårfärg för vi skulle färga Doras hår, vilket vi också gjorde.
På lördagen åkte jag och Ludvig till mormor och bakade pepparkakor i massor, många älgar, grisar och hjärtan blev det. Runt kvällningen åkte jag till Johan och så åt vi pizza, såg på slutet av Harry Potter och de vises sten. Vid 9 hämtade jag Sandra och sen åkte vi till Tomas där Jens och Niro var och festade. Vi snackade och så, sedan släppte vi av dem på stan för de skulle till banken och sedan vidare till mastis. Sandra och jag fortsatte kvällen hemma hos mig. Vi kollade på paranormal activity, liite läskig. Skjutsade hem henne runt 2 och sedan hem och bums i säng!

Söndag vart mest resedag. Idag har jag inte varit i skolan på föreläsning och sedan satt vi kvar och kollade på våran elkunskap, som är svååår!  Imorgon har jag inga föreläsningar så är "ledig", men vi ska till skolan och göra våran lab då är det tänkt.:)

Nu ska jag ta och slita mig från datorn och ta mig lite fil och kolla på ung och bortskämd som börjar alldeles strax! Blir en tidig kväll ikväll för jag har sådan sjuk huvudvärk..

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0