7 Januari

Vaknade bredvid Johanbby, gick upp duschade, nästan drog Johan ur sängen. åt fruskost, skjutsade mormor till sjukhuset. Efter det gick Johan och jag först till nordea för jag skulle fixa så jag kan få överföring på nätet typ, sen till smycka där vi hämtade ut mitt halsband och hans armband. Sen skjutsade jag hem honom och hämtade mormor på sjukhuset igen, och skjutsadet hem henne med. Efter det åkte jag hem och åt lunch, sen bar det av till degerfors för att kolla på balklänningar, jag hittade min !:D äntligen. Då har man det ur vägen liksom, skööönt !

Nu vet jag inte vad det blir av mig ikväll, kanske mormor, kanske hemma, kanske hos Johan, vem vet ! 

Bild på klänningen kommer någon dag !
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0