5 Januari

Igår kväll var jag hos pojken min, vi tänkte kolla på film, men efter 3 försök så gav vi upp. Det var något knepigt med ljudet så ingen av oss orkade se, blev några avsnitt how I met you mother ist. Sen så han lärde mig spela HoN, kvällen slutade med att jag satt i hans knä och spelade och tog ut mina aggressioner över att inte fått sett inglourious basterds som jag så gärna ville se. Men det va kul, om jag är snäll kanske jag får spela någon mer gång(A)

Dagen har spenderats i Karlstad med Erika, Sandra och hennes mor och syster, för att leta balklänningar till oss. det gick väl ganska bra tror jag. Vill dock hellre hyra någon än att köpa tror jag, ser inte något annat sammanhang som jag skulle kunna få användning för en balklänning.. Sandra hittade i alla fall en som hon blev helt obeskrivligt vacker i. Va hos bby förut en kortis förut och lämnade ljus som jag köpt till hans mamma, han har nämligen spelkväll.. Han vet inte vad han går miste om HAH!


Nu ska jag ta och kolla på någon film.
/E

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Vad tycker du om hängslen? Kolla in på bloggen :) Hot or Not?

2010-01-05 @ 22:17:41
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0