2/01 - 2010

Nu när jag gjort ny design på min blogg tänkte jag att jag ska försöka mig på bloggningen igen. Ska försöka uppdatera så ofta jag orkar.

Julafton 24/12
Som vanligt på julafton så var vi hemma med mormor, moster Annica och mina två kusiner, Gabriel och André. Vi åt och va ute på julpoängsprommenad, något som mamma och pappa kommit på, va kul faktiskt. Det fanns några riktigt kluriga frågor. När vi kom in dukade vi fram allt julgodis och bänkade oss i soffan för att se på Kalle Anka, det gör vi varje år. Även detta år öppnade vi klapparna direkt efter Kalle, en sak var dock annorlunda i år, det kom ingen tomte tills oss.. Fick massa bra saker men kommer knappt ihåg vad nu, men bla en tv och pengar. Vid 10 åkte jag och hämtade baby, så kollade vi på film tills vi somnade.

Juldagen 25/12
Vaknade bredvid Älskling. Efter frukosten skjutsade jag hem honom. På kvällen så bar det av till Mastis där alla 30+ar befann sig, kanske inte riktigt det vi hade väntat oss men det va kul som sjutton ändå ! En kväll vi sent kommer glömma !

27/12 - 30/12
Så åkte jag och Älsklingen till Stockholm för att shoppa på mellandagsrean och för att hälsa på hans pappa som bor där. Tåg resan dit var nog den längsta jag någonsin åkt, tiden gick så segt, och ändå tog resan bara ungefär 2 timmar och 40 min, det är ju inte så mycket. Johan va snäll och härdade ut nästan 12 timmar shopping bland galna brudar på två dagar. Bara så ni vet så är Han är världens bästa, men han är min ! 28/12 hade vi 15 månader !

Nyårsafton 31/12
Jag var värdinna och hade över 7 ytterst trevliga flickor på middag. Var väldigt kul !
Det som blev efter 12 slaget finns det inte så mycket att säga om, Kristinehamn asså.. När jag sen kom hem runt 3 någongång så satt Älskling här och väntade på mig !

Nyårsdagen 1/1

Vi firade in det nya året med en riktig slappardag. Vi kollade på film hela dagen, 4 st tror jag det slutade på. Bror min väckte oss vid halv 2 och frågade om vi vill ha pizza, så det blev våran frukost/lunch. USCH va pizza är äckligt gott. Riktigt mysig dag !

Nu då, äntligen framme till dagen det är idag. Sitter här och försöker bestämma mig om jag ska gå ut eller inte ikväll, är rätt sugen på att se Knektar Kungar men jag vet inte. Det visar sig väl så småningom. Känner mig ganska duktigt som orkat skriva allt det här även fast min mage äter upp mig inifrån, är så himla hungrig. Men ska inte äta något fröns kvällsmaten så att jag inte förstör min aptit, vi ska ju woka idag ! MUMS
Nu blir de att göra nått annat än att sitta vid datorn :)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0