12 Januari

Jag har vart lite dålig på att uppdatera några dagar nu, så därför kommer en liten kort resumé.

Fredag - 8/12
Vaknade hos Johanbby, vi gick upp i någorlunda tid, han städade lägenheten, och sen vid ett kom pappa och hämtade mig.  Sen gjorde jag inte allt för mkt, förns på kvällen då det blev film kväll med Elin, Erika och Sandra, hemma hos henne. 


Lördag - 9/12
Va i Karlstad och letade efter tv till mig, bestämde mig för en 32 tums. Sen var jag hos bby en stund, efter det hem och sen krogen med Sandra ! KUL

Söndag - 10/12
Sandra skjutsade mig till Johan när hon skulle hem, så jag och bby hade världens mysdag. Helt underbart ! 

Måndag - 11/12
Var i skolan till ungefär 3 sen  kom bby och mötte mig, så gick vi en snabbis på stan och efter det hem till mig, och packade upp min efterlängtade tv ! Fick skjuts av pappa hem till Johan så stannade jag där en sväng, vi hade sönder vårat pepparkakshus som vi stylat så snyggt ! kom hem, fixade så att tvn funkar, sen gick jag och la mig.

Tisdag -12/12 (idag)
Skolan, precis som igår. Gick till mormor så fort jag kom hem, där bakade jag pepparkakor och höll henne sällskap. Alltid lika trevligt !
Jag tycker om min mormor!
Kom hem vid 8 då gick Erika och jag ut och gick en svänga. Och nu sitter jag här och ska snart gå upp till min stooora tv och sköna säng !


Älskar dig Tindris <3 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0