17 Februari

Nu har jag varit duktig och skrivit ungefär halva min argumentation som ska lämnas in på fredag, Känns skönt! Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart i skolan och träffat min älskade prens, PUSS PÅ HAN !
Jag måste bara berätta om min lördagkväll, när jag kom hem till min älskling lite efter 7 kom han i kavaj och öppnade, det luktade god mat i hela lägenheten. Runt halv 8 vart maten klar, så när jag kom in i köket var det upplyst av ljus och han bjöd på vin till sin väldigt goda mat. Hasselbackspotatis och kött hade han gjort, supergott ! Det var världens bästa alla hjärtans dags present ! Jag älskar dig bby! <3 AOOHPP (puss asså;$ )
Nu ska jag åka och hämta min bror :)
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0