Julstress

Helgen har varit fullspeckad.
Fredag: Försov mig så kom till skolan vid 9 började egentligen 8.15 men sånt händer! Efter att vi slutat vid 12 satt jag och Matilda kvar och skrev klart och lämnade in våran laborationsrapport i elkunskapen (Hoppas vi slipper komplettera). Sedan gick jag hem, åt mat, packade, duschade och fixade mig inför kvällen. Klockan 18 gick jag till Jossan för lite förfest ihop med ett gäng glada flickor och pojkar. Sedan gick vi vidare till vingasqen (stavning?), en tävling i godast hembryggda vin. Inget av dem smakade särskilt gott. Runt 23 gick vi till kåren och dansade tills våra ben inte orkade mer! Somnade vid 3 tror jag.
Lördag: Gick upp klockan 8 och åt frukost och makaroner för jag var så hungrig. Sedan packade jag det sista och begav mig mot stationen för att åka hem till Värmland 10.15. Resan gick segt, trodde aldrig att jag skulle komma hem! Johan mötte mig på stationen och så gick vi hem till honom och åt nudlar och kollade på ett avsnitt HIMYM. Mamma och pappa hämtade mig vid 14 för vi skulle till mormor och födelsedagsfika. Blev kvar där en stund och sedan bar det av hem för att göra mig iordning och så eftersom vi (Jag, Erika och Sandra) skulle till Emil och Emmi på lite förfest. Sedan bar det av till Mastis, men va fan vart det den sista timmen? Jag fattar ingenting! Men det va kul!
Söndag: = Slappardag!

Bästa helgen på länge! :)

Imorgon är jag ledig och har sååå mycket att göra! Jag behöver städa, tvätta, plugga och köpa julklappar! Har inte köpt en enda än!!!!

Ha de gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0