Nu börjar nedräkningen!

Idag är det första december och 2010 börjar gå mot sitt slut.. Fan va fort det har gått, det är ju helt sjukt! Hann inte kolla på julklaendern i morse, så har gjort det nu på eftermiddagen. Den verkar ju lite sådär, men jag kommer nog följa den ändå av tradition liksom.

Önskelista har jag inte hunnit skrivit någon. För väl fixa det tills på söndag när mamma,pappa och Annica kommer hit för att hjälpa mig flytta! ÅH JAG LÄNGTAR!! 

Erika fyllde ju år i Lördags och dagen till ära åkte vi dit  på övernattning och hade lite trevligt. Hon fick en kökslampa,vattenkanna och juleskum av mig och Sandra. Lampan passade bra och Erika verkade nöjd! Det var en riktigt trevlig helg!

Och nu till dagen idag. Mådde illa imorse, trodde jag skulle spy men det gick över som tur var. Har verkligen inte tid med någon form av sjukdom, speciellt inte vinterkräksjukan! Ska plugga lite nu, och sedan ska jag gå till mitt lilla coop och köpa mig någon frukt att äta innan och efter träningen ikväll. Vi, jag och Matilda, ska på skivstång! Ska även försöka hinna med att hämta nyckeln till nya lägenheten innan träningen! Har ju fått den idag, hihi :)

Saknar värmland.

Haa dää gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0