Dagen innan Söndag!

Har sovit något sjukt dåligt i natt.. Bara drömt mardrömmar och vaknat stup i kvarten. Jag har inte tid att vara trött för det är så att jag flyttar imorn och jag har inte börjat packa än.. hur ska detta sluta?! Får väl ta mig i kragen och sätta fart snart. För imorgon kommer ju Mammi, Pappi och Moster hit och ska hjälpa mig flytta saker, så då vore det ju bra om jag hade packat ner det mesta iaf.

Jag har även skolarbete att göra tills på måndag och antar att jag inte kommer hinna det imorgon, så då måste det göras idag. Skulle även vilja hinna ner på stan, men det är sista prio just nu. Dessutom ska jag hinna med och tvätta idag också. - Detta kan bli en spännande dag!

Appropå något helt annat, så vet jag inte om jag bestämt mig för att tycka om årets julkalender eller inte. Va i vilket fall uppe imorse och kollade på den, måste ju ge den en chans även om jag tycker att det verkar lite knepig samtidigt som den är gullig på något sätt.


Nu ska jag fixa lite musik till min ipod sen ska jag börja packa!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0