7 December

God morgon!
Jag sitter här i nya lägenheten, bilder kommer senare eller imorgon, och äter frukost och dricker te! Måste bara säga att åå va jag är glad för att jag har flyttat! trivs så sjukt mycket bättre här! :) och att ha min egna säng! Jag sover som en gud.
Har inte bestämt mig om jag kommer hem i helgen eller om jag ska stanna här. Jag är sugen på att åka hem, men vill också gärna stanna kvar här, trivs ju så bra i mitt nya hem!
Om 40 min ska jag gå till skolan och möta Matilda. Vi ska skriva lab-rapport så vi blir av med det samt lämna in våran tredje inlämningsuppgift i kursen Marknader och Företag. Borde börja kolla på torsdagens opponering också så att vi är väl förberedda.

Nu ska jag gå och sminka mig och lite så. Jag ska försöka att hinna ta och lägga upp bilder senare!

Haaaaa däääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0