2/9 - 20 DAGAR !

Första inlägget, är inte så bra på att skriva och bloggning är nog inget för mig men tänkte att jag skulle ge det ett försök liksom!
Vaknade vid 7 av att mitt alarm på mobilen ringde, snoozade ett par gånger, sen gick jag upp och åt frukost osv, sen bar det av till skolan för att ha design. Vi kollade på nån jäkla film från ferrarimuséet i Italien, sen fick vi skissa fälgar, JIPPIE! det vart inte någe vidare..
Efter designen väntade en håltimme på 2 och en halv timma typ, inte så kul men hann med att göra lite matte så gick väl bra. :) efter lunchen skulle vi ha kemi, ytterligare ett av mina favvoämnen.. :(
Sen cyklade jag till sjukhuset för att vaccinera mig, tog den sista av de tre sprutorna. Sjuksköterskan måste ha satt sprutan på en nerv eller nått för nu har jag ont i armen, kan knappt lyfta den :(

Nu väntar jag på mat, tror det blir köttfärspaj(A)


Hoppas jag har fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0