8/9 - 14 DAGAR !

TVeckor! nu är det inte långt kvar och jag lääängtar snart ihjäl mig ;o
Imorse när jag vakna va jag super trött så snooza i en halv timme typ:$ sen fick jag bråttom till skolan och mattelektionen, måste säga att det är nu matten börjar bli svår, matte E liksom :/  Hade även spanska och naturkunskap idag. Efter naturen fick vi veta att samhällen va inställd vilket betydde att vi hade slutat !:D klockan ett! Heltotroligt !
Så ist för skola till fyra så har jag spenderat dagen hos min kära mormor, som förövrigt är en av de underbaraste människor jag vet! Pluggat lite teori osv. Vid kvart i 7 åkte jag hem för att jag skulle ut och övningsköra. Tränade på att parkera idag, inte det lättaste vill jag lova ..:( men det ska gå, Övning ger färdighet :)

Nu sitter jag här och överväger om jag ska gå och kolla på idol eller inte.. ska nog göra det:) även fast större delen av allt man får se är reklam men ändå ;p
Imorn ska vi ut och hälsa på företaget vi ska göra projektarbeter på och få reda på lite mer ingående detaljer, spännande. Med det vi vet än så länge så verkar det som att vi ska programmera nått program men det är en tuffuppgift.. ;o jaja det löser sig tillslut som vanligt :))
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0